Stări · Sănătate

Planuri de lungă durată

Este o dimineață răcoroasă. Mă dau jos din pat și pun un halat pe mine, pun ibricul pe foc și aștept să se facă cafeaua. În timpul ăsta dau pe știri și pregătesc câte un pahar de sirop YO căruia i-am rămas fideli atât de mult timp. După ce cafeaua e gata și mirosul ei a umplut toată casa, mă duc să îmi trezesc consoarta, ca să ne petrecem împreună dimineața, așa cum o facem încă de când ne cunoaștem.

Avem în fiecare zi discuții referitoare la viitorul nostru, dar niciodată nu am făcut-o pentru o perioadă atât de lungă de timp. Suntem conștienți și siguri că vom mai conviețui împreună mulți ani, însă mereu spunem “să fim sănătoși, că o facem și p-aia”. Provocarea din dimineața asta a venit de la partenerul nostru de fiecare zi, siropul YO. Cum ei sărbătoresc anul acesta 60 de ani, ne-au propus și nouă, celor care ne începem fiecare zi alături de ei, să le spunem câteva lucruri pe care vrem să le facem până ajungem și noi la vârsta lor.

Pare că mai e mult pana acolo, însă așa spuneam și când aveam 10 ani despre vârsta de 30 🙂 Pentru că timpul este tot timpul doar în pas alert, trebuie să ne facem planuri, să ne stabilim priorități, să ne impunem target-uri. Altfel alergăm de colo colo fără să realizăm nimic, strângem doar frustrări și gânduri negre. Avem multe de făcut, dar am încercat să le punem pe hârtie doar pe cinci dintre ele.

  • Vrem să avem doi copii și minim patru nepoți (să sperăm că ei se vor mișca mai repede decât am făcut-o noi și că ne vor ajuta să ne îndeplinim aceasta dorință)
  • Ne dorim să ne construim o casă pe pământ. Da, pe pământ e și asta, însa n-are curte 🙂
  • În toate zilele ce ne-au mai rămas până la 60 de ani, să ne bem YO-ul și cafeaua împreună în fiecare dimineață, să ascultăm milioanele de știri ce ne vor mai ajunge la urechi; să ne bucurăm unul de zâmbetul celuilalt, să fim fericiți.
  • Călătoriile sunt parte din dorințele tuturor, iar noi ne dorim să facem muuuult mai multe și să le continuăm și după 60 de ani.
  • Și cum călătoriile nu trebuie să rămână fără amintiri palpabile, îmi doresc ca până la 60 de ani să nu îmi dispară pasiunea nebună pentru fotografie. Să am timp, bani și răbdare să investesc și mai mult în ea. El își dorește să nu mai fie nevoit să stea după mine minute în șir până îmi iese cadrul pe care îl doresc 🙂

 

Trebuie să ne facem din viață o lungă călătorie plină de lucruri frumoase, să o trăim astfel încât să fim mândri de ea, să ne amintim cu plăcere de fiecare lucru pe care l-am făcut; să nu regretăm decât lucrurile pe care nu le-am facut. 60 de ani este o vârstă la care ești suficient de matur din toate punctele de vedere. Ai învățat, te-ai dezvoltat și ai trecut prin suficiente experiențe ca să poți spune că ești într-adevăr mare.

csm_header_yo_cc647f0fe3

Prin această vastă experiență au trecut și sirpourile de fructe YO. S-au născut în Austria, le-a fost acordată de către “părinți” și consumatori o atenție aparte. Sunt făcute din fructe de cea mai bună calitate, alese pe sprânceană și depozitate într-o sticlă foarte rezistentă, din PET transparent, multistratificat, cu un dop special antipicurare.  În România le găsești în magazinele Auchan, Carrefour, Cora, Kaufland, Billa, Selgros, la prețuri între 12.99 – 13.59 lei pentru o sticlă de 0.7l. Un chilipir pentru savoarea pe care ți-o dau.

Cu siropurile YO poți face delicioase rețete de cocktail-uri și de prăjituri. Pe câteva dintre ele le gasești aici, dar îți poți pune imaginația la treabă ca să descoperi multe altele. Cu cel de vișine îmi voi îmbunătați următoarul cheesecake pe care îl voi găti 🙂

 

siropuri-yo-toate-aromele

 

Leave a Reply

